Які документи потрібно взяти в університет
Для розгляду питання про прийняття на навчання кандидату необхідно подати університету наступні документи:
1. заяву на ім’я ректора університету з проханням про прийняття на навчання в університет на комерційних засадах;
2. заповнену аплікаційну форму, яка включає повне ім’я, дату народження, № паспорта, громадянство, поштову адресу, телефон, факс, адресу електронної пошти апліканта
3. запрошення на навчання;
4. 2 копії паспортного документа іноземця або документа, що посвідчує особу без громадянства;
5. документ (оригінал та його копія) про раніше здобутий освітній (освітньо-кваліфікаційний) рівень, на основі якого здійснюється вступ;
6. додаток (оригінал та його копія) про раніше здобутий освітній (освітньо-кваліфікаційний) рівень, на основі якого здійснюється вступ (за наявності);
7. копію свідоцтва про народження;
8. згоду на збір та обробку персональних даних;
9. медичний сертифікат про відсутність протипоказань для навчання в медичному університеті
10. 12 фотокарток розміром 3х4 см;
11. свідоцтво про закінчення підготовчого відділення (для студентів, що бажають навчатися українською мовою);
12. академічну довідку, видану українським навчальним закладом (у разі переведення або поновлення на навчання)
13. копія полісу медичного страхування, якщо інше не передбачене міжнародними договорами України;
Документи, зазначені у підпунктах 4-6, мають бути перекладені українською мовою з нотаріальним засвідченням перекладу.
Документи, зазначені у підпункті 5, 6, мають бути засвідчені в країні їх видачі у спосіб, який офіційно застосовується в цій країні (консульська легалізація або проставлення штампа “Apostille” для країн-учасниць Конвенції, що скасовує вимогу легалізації іноземних офіційних документів (Гаага, 1961).