Після отримання запрошення подати відповідні документи на отримання візи (за необхідністю, якщо в країні існує візовий режим з Україною). Отримавши візу вирушати до університету з відповідним пакетом документів. Після приїзду в м. Мелітополь прибути до відділу міжнародних зв'язків (корпус №1, кабінет 201) та подати наступні документи:
  1. заяву встановленого зразка;
  2. документи зазначені в розділі «Які документи потрібно взяти в університет»;
  3. отримати направлення на поселення в гуртожитку (на вимогу).
Пройти вступні випробування в Приймальної комісії університету зі знання мови і профільних дисциплін. При позитивному рішенні Приймальної Комісії щодо прийому на навчання укласти «Договір на навчання» і здійснити оплату за навчання та проживання в гуртожитку. З отриманням витягу з наказу про зарахування на навчання забезпечується оформлення «Посвідка на тимчасове проживання в Україні», для якого потрібно оформити «поліс обов'язкового медичного страхування», «поліс обов'язкового страхування на депортацію іноземного громадянина». Після вирішення питань із документами, приступити до занять відповідно до розкладу за навчальним планом спеціальності.